Švýcarsko - 5. den

Cesta do Grimentz - 25. 8. 2010

Pohled z Zinalu
Zinal

Po dni odpočinku jsme ráno vyjeli autem do Zinalu, kde jsme se chtěli  poohlédnout  po nějakých suvenýrech. Po dlouhém váhání jsem koupila  2 plyšové svištíky (jeden pro Marka a druhý pro Michalovu Nikolku,  termohrnek se švýcarskou vlajkou  a kravský zvonec.
Kočka v obchodě se sportovním zboží v Zinalu
V Zinalu s mi  nejvíce líbila vypasená kočička, která přišla do obchodu "Intersport" a lehla si do regálu mezi vystavené zboží.

Švýcarská vlajka
Odpoledne kolem patnácté hodiny jsme se vypravili na výlet z kempu ve Vissoie přes  Mission k   vodopádu v městečku Grimentz.  V Mission jsme chvíli  odpočívali u  přehrady,  protože nás čekalo veliké stoupání.
Cesta do Grimentz, před obrovským sromem
Cesta nahoru do Grimentz, před obřím stromem
Vodopád v Grimentzu

Vodopád byl  nádherný, ale daleko více nás okouzlilo městečko Grimentz svým půvabem a  čistotou.  Všechny chalupy jsou zde  stylové a některé slouží jako skanzen. Nebýt očíslovány, nepoznali bychom, v kterých bydlí lidé. Také zde vede naučná stezka pro děti.  Kochali jsme se  pohledem do údolí  a fotili jako o život.  Dolů jsme sestupovali se strachem, že dorazíme  za tmy, protože jsme se  nahoře dost dlouho zdrželi a nikdo nevzal svítilnu.  Naštěstí jsme přišli těsně po dvacáté hodině. Po cestě ještě stačili kluci nasbírat žampióny, že si z nich uvaří polévku.
Grimentz
Městečko Grimentz

Výlet to byl pěkný, trochu jsme si rozpohybovali nohy (pořád bolely), jen Míra bědoval , že si vzal sandály, protože sestup dolů byl dost prudký.

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.