Sportovní víkend ve Valdeku

26. dubna 2009 v 20:03 | Pižlík |  Sport
V pátek po práci pro mě přijel Petr a vyjeli jsme na sportovní víkend do kempu Valdek v Lužických horách, který pořádaly odbory.Vyjeli jsme v 17.00 hod z Řetenic a mysleli jsme, že dorazíme do kempu nejpozději v 19.00 hod. Ovšem Děčín tradičně rozkopaný, takže jsme se tam motali a navíc mezi Chřibskou a Rumburkem frézovali a opravovali silnici a my tam stáli celkem na 13ti semaforech, poněvadž jako naschvál jsme vždy chytli červenou! Do kempu jsme dorazili až kolem 20. hodiny.Ubytováni jsme byli v perfektně vybavených bungalovech. V první řadě jsme museli zapnout topení, aby jsme ráno nezmrzli, protože teploměr v místnosti ukazoval 12 stupňů Celsia.

V sobotu ráno po snídani, která byla neobyčejně vydatná(Petr do sebe "naládoval" párek, tlačenku, paštiku - já cereálie, mléko, máslo, marmeládu), jsme se vydali na cyklistický výlet. Jeli jsme Rumburk, Jiříkov, Ebersbach, Neusalza-Spremberg, Sohland, Lipová, Šluknov, Valdek. Překvapilo mě, že město Jiříkov je napůl německé, napůl české. Také jsme si chvilku poseděli na náměstíčku v Neusalze - Sprembergu u kašny se stříkající vodou. Vyfotili jsme si i hvězdárnu v Sohlandu a přes přechod v Lipové se vrátili do Česka. Němci tentokrát měli perfektně značené cykotrasy, takže jsme nebloudili. Do kempu jsem dojeli v 17.30 hod. Petr seděl letos poprvé na kole, takže posledních 20 km trpěl a navíc se mu "připálily" od sluníčka nohy. Trasa byla středně náročná, měřila 55 km.

V neděli ráno jsem si byla ještě před snídaní zaběhat v lese. Asi po třech kilometrech jsem narazila na auto s přívěsem, tak jsem se otočila a uháněla zpátky. Řidič ale byl vyděšený stejně jako já, strašně se lekl, protože měl otevřenou kapotu, něco tam doléval, když najednou slyšel můj dupot a supění.

Po snídani jsme vyjeli na rozhlednu Tanečnice a na zříceninu hrádku Krásný buk. Všechno jsme pořádně zdokumentovali a z hrádku si přivezli tradičně kámen. Více jsme už toho nestihli, protože od 12.30 hod. se podával oběd a pak se mělo hned odjíždět. Domů jsme přijeli po 15. hodině s konstatováním, že se víkend vydařil až na jednu věc. Většina lidí tam kouřila, a to i době podávání oběda, večeře, zkrátka pořád. Už aby byl konečně přijat zákon o zákazu kouření v restauracích!

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.